Vlada je 7.maja 2015 potrdila Predlog zakona o davčnem potrjevanju računov, ki predvideva elektronsko potrjevanje gotovinskih računov, ki smo ga podrobneje opisali v prvem prispevku na to temo.
Kljub temu da je Predlog zakona predvideval uvedbo davčnega potrjevanja računov že s 1. oktobrom 2015 je Ministrstvo za finance določilo, da bo postopek davčnega potrjevanja računov obvezen od 2. januarja 2016 dalje. Sam sistem pa boste lahko preizkusili že v prehodnem obdobju, ki se bo začelo s 1. decembrom 2015.
Država ne bo prevzela stroška uvedbe sistema davčnih blagajn, posledično bodo potrebno informacijsko strukturo morala zagotoviti podjetja sama.
Vsi, ki pri gotovinskem poslovanju že uporabljate vezano knjigo računov, boste imeli možnost le-to uporabljati še do konca 31. decembra 2017. S tem prehodnim obdobjem bo torej omogočen postopen prehod na uporabo elektronskih naprav. Če se boste odločili za to možnost, pa boste morali vse račune izdane iz vezane knjige računov v petih delovnih dneh potrditi pri finančni upravi. Račune boste potrdili preko sistema eDavki in boste za to potrebovali tudi kvalificirano digitalno potrdilo.
Celotno sporočilo za javnost Ministrstva za finance lahko preberete tukaj.
Komentiranje je onemogočeno.