Objavljamo navodila za naše kliente, ki uporabljate OpPis Client-a ob prehodu v leto 2018.
FAKTURIRANJE:
Nastavitve/fakturiranje/sistemske nastavitve – v polju Leto dokumentov (dvomestno): če imamo nastavljeno na 17 spremenimo na 18, v kolikor je prazno lahko tako tudi pustimo, ker program bere leto iz sistemskega datuma.
Naša opomba: Leto dokumentov spremenite, ko začnete fakturirati storitve opravljene v letu 2018 – ne takoj z začetkom leta 2018. Račun se torej nanaša na leto 2017, ko je datum opravljene storitve na računu v letu 2018.
PONAZORITEV:
- Račun boste izdali 4.1.2018 (datum izdanega računa bo 4.1.2018), datum opravljene storitve, ki jo zaračunavate pa bo 12.2017. Račun torej spada v leto 2017, ker je bila storitev, ki jo zaračunavate opravljena v letu 2017.
- Račun boste izdali 4.1.2018 (datum izdanega računa bo 4.1.2018), datum opravljene storitve, ki jo zaračunavate pa bo 1.2018. Račun zaradi datuma opravljene storitve spada v leto 2018, zato boste pred izdajo tega račun spremenili leto dokumentov, v skladu z zgornjimi navodili.
KNJIGA POŠTE:
Nastavitve/knjiga pošte/uporabnikove nastavitve – v polju Leto za nove dokumente(LL) nastavimo na 18.
Naša opomba: Leto knjige spremenite, ko začnete vnašati račune za opravljene storitve v letu 2018 – ne takoj z začetkom leta 2018. V leto 2018 torej vnašajte dokumente – račune na katerih je naveden datum opravljene storitve v letu 2018.
PONAZORITEV:
- Datum prejetega računa je 6.1.2018, datum opravljene storitve prejetega računa pa je 12.2017; račun se torej vnaša v leto 2017.
- Datum prejetega računa je 6.1.2018, datum opravljene storitve na prejetem računu pa je 1.2018. Račun zato spada v leto 2018, zato boste pred vnosom tega računa spremenili leto knjige, v skladu z zgornjimi navodili.
Komentiranje je onemogočeno.